עוזי ארד חלק ב׳: כך גרם נתניהו לתקלה בפגישה בארה״ב #2

בחלק השני:

על מולכו-שמרון:

״נתניהו רוצה את מולכו. הוא רוצה, הוא היה מוכן שמולכו יבוא פול-טיים הוא מסכים שמולכו יהיה חלקית-פה חלקית-שם וכולי. ועושים הסכם ניגוד עניינים, עובדים עליו הרבה זמן, מייק בלס עושה שם כל מיני סידורים, למשל איזה, באיזה מצבים צריך להיות נוכח עוד אדם בחדר, אבל יש עוד הבנה אחרת – מסדירים את זה עם כל הקליינטים שיש, שמותר אז להיות בקשר איתם, ואומרים שעם כל קליינט חדש צריך לדווח עליו, נו. כאשר מופיע קליינט קטן בתמורת טיסנקרופ וכאשר שמרון הופך להיות עוזרו של הסוכן גנור, הוא לא מדווח. שכחו״.

על הצוללות:

״נתניהו נושא באחריות לכך, שאל"ף בקרבתו המיידית ואפילו בתוך משפחתו ישנם אנשים שקיבלו שוחד בכדי להשפיע על ולקדם אינטרסים של טיסנקרופ. האנשים האלה עברו על עבירה של תיווך לשוחד כמו שמצאה המשטרה, על עבירה של הפרת הסכם ניגוד עניינים, על עבירה של גם של הלבנת הון. עכשיו בקרבתו המיידית של נתניהו, בסמיכות מיידית, נמצאו עוד שלושה-ארבעה אנשים שכולם כבר המשטרה מצאה והם אמורים לעמוד למשפט. האיש שאתה מכיר אותו, אבריאל בר-יוסף, שהיה המשנה, כחמש שנים, פרש, ונתניהו בתחילת אלפיים שש עשרה קורא אותו לדגל וממנה אותו כראש המל"ל״.

על נתן אשל:

״נתן כבר אמרתי לביבי לפני שנה, תודה לא, אני גמלאי של המוסד, יש לי חוזה זה, תודה לא. אבל היה גם אירוע אחר. כאשר ברגע מסוים הוא ניסה לתת כנפיים לגירסה לפיה אני עברתי על חוק או הדלפתי משהו ואני ביקשתי שהדבר הזה יסולק לגמרי, לגמרי, אין לזה רגליים ואין לזה ידיים, אז ברגע מסוים הוא אומר לי, הרי הוא מאשים בזה את שירות הביטחון הכללי, הוא לעולם לא אשם בשום דבר אף-פעם, למה זה כל כך חשוב לך? אם זה יסולק ימציאו עליך משהו אחר״.   

לעקוב אחרי אמיר אורן: https://bit.ly/3iiiBpA

לעמוד פייסבוק של Allin הבית של הפודקסטים: https://bit.ly/3inT9PD

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *