ברוכים הבאים לפרק השני של "הדרך למצוינות", המצפן שלך במסע לגילוי סודות ההצלחה.
בפרק של היום, מצטרף אלינומומחה שיווקי שהשפעתו משתרעת על שני צדי
האוקיינוס ​​- אליאב אללוף.

בפרק זה, אנחנו צוללים עמוק לתוך הלב של השיווק, נחקור את הרגעים המרכזיים שעיצבו את המסע של אליאב למצוינות, את האתגרים שהוא
התגבר עליהם ואת האסטרטגיות שהניעו אותו להצלחה.

אליאב אללוף הינו מומחה לשיווק וסטוריטלינג ;
אליאב נחשב לפורץ דרך בתחום.
לאחר שהשאיל את מומחיותו לכמה מהשחקנים הגדולים בישראל
בתעשייה והעולמית. העט שלו יצרה רבי מכר בישראל,
וכיום השיחה שלנו חוקרת את השטח המסקרן של השיווק, במיוחד את האמנות של עיצוב מחדש של תפיסות בתוך קבוצה והשפעה עקיפה על אנשים. אנו ננווט את הדקויות של שכנוע אנשים מבלי שהם יבינו זאת, כל
זאת תוך התאמה לסטריאוטיפים קיימים.

אבל זה לא הכל, אליאב ידריך אותנו בתהליך הסבוך של בניית תוכנית שיווק אסטרטגית שקולעת למטרה.
ואת חשיבות הסטוריטלינג בעולם שבו רבים מסתפקים
ב"טוב מספיק", נלמד מדוע מצוינות היא המבדיל האמיתי בדרך להצלחה.

אז, הדקו את חגורות הבטיחות שלכם בזמן שאנו יוצאים למסע הייחודי הזה, שבו מצוינות היא לא רק יעד – זו הדרך עצמה.

להלן קישור לאתר שלי, להארות והערות:

http://www.eyalhorowitz.com

קישורלאתר של אליאב אללוף :
http://www.eliavalaluf.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *